
Kun monikanavainen myynti eri riitä
Torstai 22.9. klo 9−12
Webinaari
Tämä webinaari on sinulle, joka haet näkökulmaa ja konkreettisia ideoita monikanavaisen myynnin kehittämiseksi kohti omnichannel-asiakaskokemusta.
Monikanavainen myynti on ollut arkipäivää useilla toimialoilla jo vuosikymmeniä, kun taas toisilla toimialoilla monikanavaisuus on muodostanut uusia ansaintamahdollisuuksia vasta viimeisen vuosikymmenen aikana. Asiakkaiden odotukset ostokokemuksesta ovat kuitenkin ajaneet ohi monikanavaisuuden kohti saumatonta omnichannel-asiakaskokemusta.
Omnichannel-asiakaskokemus on kokonaisvaltainen lähestymistapa markkinointiin, myyntiin ja asiakkaiden palvelemiseen. Lähestymistapa tarjoaa täysin integroidun ja yhtenäisen asiakaskokemuksen riippumatta siitä, mistä tai miten asiakas yrityksen tavoittaa.
Webinaarin sisältö
- asiakkaiden ostopolkujen muutos
- monikanavaisuus myynnissä
- omnichannel-asiakaskokemus
- onmichannel-asiakaskokemuksen rakennuspalikat
Kouluttaja: Markus Kauppinen, Haaga-Helia
Markus Kauppisella on mittava kokemus palveluyritysten myynnistä ja liiketoimintojen kehittämisestä niin kotimaassa kuin ulkomailla. Myynnin teknologia on ollut osa Markuksen työkenttää lähes 25 vuotta ja hän on ollut kehittämässä useiden yritysten myyntijärjestelmiä sekä myynnin prosesseja. Tällä hetkellä Markus toimii Haaga-Helia ammattikorkeakoulussa myynnin lehtorina.
Markuksen intohimona on myynnin ja markkinoinnin teknologian yhdistäminen asiakaskokemuksen parantamiseksi kaikissa asiakkaan polun vaiheissa. Samalla hän haluaa haastaa yrityksiä digitaaliseen muutokseen sekä olemaan avoimia uusille ideoille.
Ilmoittaudu viimeistään 15.9. klo 12
Huomioithan, että tapahtumien osallistumislinkit ovat henkilökohtaisia. Koulutukset ovat ilmaisia vain MMA:n jäsenille.
Ilmoittautumisesi on aina sitova. Jos jätät perumatta osallistumisesi koulutukseen, veloitamme sinulta 30 euron maksun. Muistathan siis aina peruuttaa osallistumisesi esteen sattuessa!