Siirry sisältöön
Kriisiviestintä

Kriisiviestintä

Tiistai 6.9. klo 10−11.30
Webinaari 

Ei taida nyt firma ymmärtää, että nurkan takana ois kriisiä tarjolla?

Mitä tehdä, kun somekohu vyöryy päälle? Miten pitäisi toimia, kun asiakkaat uhkaavat boikotilla? Entä mitä sanon toimittajille?

Tässä webinaarissa käymme läpi kriisin vaiheet, kriisin eri lajit ja kriisien hoitomallit. Katleena Kortesuon vinkeillä pystyt estämään kohuja, ennakoimaan mahdollisia kriisejä ja toimimaan vyörytyksen keskellä.

Webinaari on vuorovaikutteinen: Pystyt chatissa esittämään kouluttajalle jatkokysymyksiä. Lisäksi saat webinaarin jälkeen käyttöösi tiivistelmän webinaareissa käsitellyistä sisällöistä.

Sisältö

  • Miten kriisi syntyy?
  • Kriisi on tarinoiden taistelu
  • Hyvää ja pahaa ei saa sotkea
  • Moka vai metodi?
  • 3 parasta vinkkiä somekriisien taltuttamiseen

Mitä oppeja saat?

  • Opit kriisin kaavan.
  • Opit kriisiviestinnän tärkeimmät periaatteet.
  • Saat konkreettisia vinkkejä arkeesi.

Kouluttaja Katleena Kortesuo

Kouluttajana webinaarissa on Katriina Kortesuo, joka on yrittäjä, valmentaja, tietokirjailija ja Suomen kallein siivooja. Tutustu Katleenaan: Katleena Kortesuon esittelyvideo.
 

Koulutuksen järjestää Marketing Finland.


Ilmoittaudu viimeistään 2.9.

Huomioithan, että tapahtumien osallistumislinkit ovat henkilökohtaisia. Koulutukset ovat ilmaisia vain MMA:n jäsenille.

Kaikki Marketing Finlandin koulutukset tallennetaan digitaaliselle oppimisalustalle, jossa voit katsoa tallenteen jälkikäteen.

Ilmoittautumisesi on aina sitova. Jos jätät perumatta osallistumisesi koulutukseen, veloitamme sinulta 30 euron maksun. Muistathan siis aina peruuttaa osallistumisesi esteen sattuessa!