Hoppa till innehåll
Bra att veta inför IMA Sweden Årsmöte och Vårseminarium 2021

När: 5 maj 2021

Tid: Årsmöte 12.00-13.30 (registrering från 11.45)
        Now and Forever 14.00-17.30 (registrering från 13.45)

Var: Online, via MeetApp GO

Innan eventet: Vi kommer att använda oss av MeetApp GO. Du laddar ner den via App Store eller Google Play Skriv in koden IMA2021 för att hitta aktuella event. Väl inne behöver du registrera din profil, enklast gör du det genom att koppla din LinkedInprofil. Vi kommer att ha ett event för Årsmötet och ett för Vårseminariet och du måste lägga till din profil i båda (om du medverkar i båda).

Årsmötet är öppet för alla medlemmar i IMA (Professional och Business Members), dock är det endast Professional Members som får vara med i ev omröstningar. Årsmötet är kostnadsfritt.

Till dig som deltar i Årsmötet kommer det innan mötet skickas ut en kupong till din mobiltelefon som berättigar dig att köpa en lunch.

Vårseminariet Now and Forever! är endast öppet för dig som betalat och lösenord till detta kommer att skickas ut till dig som erlagt betalning. Priset är 595 kr och betalning sker via Swish på nummer 123 474 59 49 eller scanna QR-koden nedan i Swish-appen. Glöm inte att skriva ditt namn i meddelandefältet! Kvitto kommer mailas ut då vi noterat att vi fått in din betalning.

För att du ska få information om hur du ansluter till Vårseminariet måste betalning vara oss tillhanda senast den 27 april!

Under dagen: Bäst upplevelse av dagen får du via din dator, gå in på https://web.meetappevent.com/
Öppna sen upp MeetApp Go i din telefon. Välj det event du ska delta i och tryck "Gå med". Du får nu upp en meny med allt du behöver veta inför dagen. Gå in under "inställningar" och se till att tillåta pushnotifieringar och klicka sedan på knappen "Webb Access". Nu öppnas kameran upp och du kan scanna QR-koden på skärmen (https://web.meetappevent.com/ ) vilket gör att du kommer in i mötet via datorn och här får full tillgång till mötet samt även kan se live-sändningen.

Glöm inte att se till att du är registrerad deltagare (se ovan)

Under dagen kommer du kunna interagera med studion genom att ställa frågor till scenen, ladda upp bilder från dagen i "Aktivitetsflödet" (vissa av dessa kan komma att användas i IMAs sociala medier), se deltagare mm.