Siirry sisältöön
How To Organize Succeesful Virtual Events


How To Organize Succesful Virtual Events 

Tiistai 18.5. klo 10−12
Webinaari (englanninkielinen) | Webinar in English

What elements make a virtual event successful? What are the most common pitfalls? In this webinar, we will showcase different ways to produce a virtual event. We will also talk about the most common pitfalls and how to successfully advertise online events.

This course will provide you key skills and knowledge to plan and organize virtual and hybrid events. The aim is to help you develop a virtual event plan and interesting program while providing an engaging digital experience for attendees. You will be introduced to different types of virtual events:

  • Webinars
  • Live streaming
  • Round tables
  • Dealer and subsidiary Meetings
  • Training
  • Exhibition
  • Networking
  • Articulate the key differences between planning a live event and virtual event
  • Develop a virtual event strategy that includes key components unique to planning virtual events

Koulutuksen järjestää: Marketing Finland

Koulutus on sinulle MMA:n jäsenenä ilmainen, mikä on rahanarvoinen etu! Yhden Marketing Finlandin kurssin hinta on osallistujalle normaalisti 87-129 euroa. Paikkoja on myös rajoitetusti, live-webinaariin otetaan mukaan maksimissaan 50 henkilöä.
 

Ilmoittaudu viimeistään 14.5.

Saat sähköpostiisi linkin webinaariin maanantaina 17.5. Linkki aukeaa tiistaina 18.5. ennen webinaarin alkua. Huomioithan, että tapahtuman osallistumislinkki on henkilökohtainen. 

Kaikki Marketing Finlandin koulutukset tallennetaan digitaaliselle oppimisalustalle, jossa voit katsoa tallenteen jälkikäteen.

Ilmoittautumisesi on aina sitova. Jos jätät perumatta osallistumisesi koulutukseen, veloitamme sinulta 30 euron maksun. Muistathan siis aina peruuttaa osallistumisesi esteen sattuessa!