
Digitaalisten ostopolkujen optimointi
Tiistai 26.8. klo 10−11
Webinaari
Digitaalisten ostopolkujen optimointi – personoitua ja kontekstualisoitua mainontaa
Tässä webinaarissa sukellamme syvälle digitaalisten ostopolkujen optimointiin ja näytämme, miten personoitu ja asiasisällölliseen kohdentamiseen pohjaava mainonta parantaa markkinoinnin tehokkuutta eri kosketuspisteissä.
Käymme läpi, miten digitaalisen markkinoinnin MRACE-malli ohjaa ostopolun suunnittelua ja antaa selkeän kehikon vaikutusten mittaamiseen. Näytämme konkreettisesti, miten eri digitaalisen ostopolun vaiheet linkittyvät mainonnan tavoitteisiin: tavoittavuuden kasvattamisesta konversioiden maksimointiin ja asiakassuhteen syventämiseen.
Webinaarin sisältö on suunniteltu markkinoijille, jotka haluavat kehittää datalähtöistä markkinointia ja parantaa mainontaan sijoitetun pääoman tuottoa.
Koulutuksen ilmoittautumisaika päättyy 22.8.2025.
Huomioithan, että tapahtumiemme osallistumislinkit ovat henkilökohtaisia ja ilmoittautumisesi on aina sitova. Jos koulutuksistamme herää kysyttävää tai tarvitset apua, jäsenpalvelumme auttaa mielellään! Yhteystietomme löydät täältä »
Koulutus on maksuton MMA:n jäsenille. Etkö ole vielä jäsen? Lue lisää jäsenyydestämme ja tule mukaan omiesi joukkoon!