Siirry sisältöön
Digitalinen kauppa - miten menestyä

Digitaalinen kauppa - miten menestyä?

Keskiviikko 8.9. klo 9 - 11
Webinaari
 
Kaupan ala muuttuu vauhdilla. Arvoketjun kaikki toimijat, eli valmistajat ja brändit, tukkuporras, vähittäiskauppa, B2B-toimijat sekä erityisesti alalle uutena jättimäisenä tulokkaana tulleet globaalit markkinapaikat, hakevat uusia markkina-asemia ja miettivät, miten muutos vaikuttaa heidän tulevaisuuteensa. Kaupan digitalisaatio etenee eri toimialoilla ehkä eri tahdissa, mutta se iskee siitä huolimatta kaikkiin vääjäämättömästi ja pysyvästi.
 
Digitaalinen kauppa – miten menestyä? -koulutuksessa pääset kuulemaan, missä digitaalisen kaupan kärki menee maailmalla: miten kaikki kauppaa käyvät yritykset voivat ammentaa tehoa uusista toimintamalleista ja mikä on globaali D2C-markkina?
 
Digitaalisen kaupan asiantuntija Leevi Parsama avaa esityksessään menestymisen edellytykset, näyttää runsaasti esimerkkejä suomalaisista kansainvälisen läpimurron tehneistä verkkokaupoista sekä kertoo inspiroivia tarinoita muutamista kansainvälisistä huippucaseista.
 
Otathan huomioon, että tapahtumien osallistumislinkit ovat henkilökohtaisia, joten jokaisen osallistujan tulee ilmoittautua koulutukseen erikseen.

Tarjoamme koulutuksen ilmaiseksi ainoastaan jäsenillemme.

Ilmoittautumisesi on aina sitova. Jos jäät ilmoittamatta pois koulutuksesta, peritään sinulta 30 €:n maksu. Muistathan siis aina peruuttaa osallistumisesi esteen sattuessa!

Ilmoittautuminen päättyy 6.9. klo 12:00

Leevi Parsama
Digital Commerce Specialist
Experience Commerce Finland

Leevi Parsama on digitaalisen kaupan asiantuntija, joka tunnetaan kotimaisen verkkokaupan vahvana vaikuttajana. Hän on toiminut globaalisti myyvän yrityksen verkkokauppiaana sekä tavannut henkilökohtaisesti yli 500 suomalaista verkkokauppaa, joten hän tuntee kotimarkkinan paremmin kuin kukaan muu. Lisäksi hän on tutustunut verkkokauppamarkkinaan USA:ssa, Kiinassa, Venäjälle sekä eri puolilla Eurooppaa. Tällä hetkellä Leevi toimii asiantuntijana Business Finlandin uudessa nelivuotisessa Expericence Commerce ohjelmassa, jonka tavoitteena on tehostaa suoraan kuluttajille myyvien yritysten (D2C - direct to consumer) kansainvälistä kasvua.