Siirry sisältöön
Brändi liiketoiminnan työkaluna - osa 2: Asiakasarvoon perustuvan brändin vahvistamisen vaiheet

Brändi liiketoiminnan työkaluna (osa 2): Asiakasarvoon perustuvan brändin vahvistamisen vaiheet

Keskiviikko 29.9. klo 912
Webinaari

Kaikki liiketoiminta perustuu positiivisen odotusarvon myymiseen asiakkaille ja odotusten herättämiseksi annettujen lupausten lunastamiseen oman organisaation toiminnalla. Asiakkaiden odotusten johtamisessa sekä organisaation resurssien ja toiminnan fokusoimisessa brändillä on keskeinen rooli. Brändin ytimessä on sama asia kuin voittavassa liiketoiminnan strategiassa: asiakkaille relevantti ja kilpailijoista erottuva arvon tuottamisen idea.

Tässä kahden webinaarin kokonaisuudessa kuulet, miten brändiä käytetään liiketoiminnan työkaluna, miksi brändin rakentaminen on investointi, eikä kulu ja saat käytännönläheisiä työkaluja omaan työhösi.

Voit osallistua molempiin toisiaan syventäviin webinaareihin tai vain ensimmäiseen orientoivaan osaan: 23.9. Liiketoimintalähtöisen brändiajattelun perusteet.

Osa 2: Asiakasarvoon perustuvan brändin vahvistamisen vaiheet

Tässä osuudessa syvennämme asiakasarvoon perustuvan brändin vahvistamisen kolmea osa-aluetta: arvon tuottaminen, arvon kommunikoiminen, arvon kotiuttaminen. Webinaarissa kuulet paljon käytännön case-esimerkkejä ja saat omaan työhösi sovellettavissa olevia työkaluja ja ajattelumalleja.

Webinaarin sisältö

  • Miten brändiä johdetaan ja rakennetaan asiakasarvosta käsin?
  • Mitä jokaisessa yrityksessä voidaan tehdä oman brändin vahvistamiseksi?
  • Miten vahva brändi auttaa luomaan henkilöstölle inspiroivaa merkityksellisyyden kokemusta omaan työhön?
  • Käytännön esimerkkejä ja työkaluja

Kouluttaja

Petri Uusitalo, Senior Advisor, Proof Advisory Oy
 

Petri on toiminut markkinoinnin ja brändin kirkastamisen asiantuntijatehtävissä 37 vuotta. Hän auttaa niin suuria kuin pk-yrityksiä kilpailuetujen ja brändin kehittämisessä, opettaa brändin johtamista Rastor-instituutissa ja vetää brändiaiheisia webinaareja. Marketing Finland (silloinen Mainostajien liitto) julkaisi 2014 hänen kirjansa Brändi & Business.

Petri toimii Senior Advisorina kaupallisten konseptien kehittämisen ja markkinoille viemisen palveluita tarjoavassa Proof Advisoryssa, joka on osa Salomaa -ryhmää, Suomen suurinta markkinoinnin asiantuntijapalveluiden tarjoajaa. Petri on myös ekologisia elintarvikkeita kehittävän Knehtilän Luomutuote Oy:n hallituksen puheenjohtaja.

 

Petrin kirjan Brändi & Business voi ladata maksutta PDF-muodossa Proofin nettisivuilta osoitteesta proof.fi.

Ilmoittaudu viimeistään 20.9.

Huomioithan, että tapahtumien osallistumislinkit ovat henkilökohtaisia. Koulutukset ovat ilmaisia vain MMA:n jäsenille.

Ilmoittautumisesi on aina sitova. Jos jätät perumatta osallistumisesi koulutukseen, veloitamme sinulta 30 euron maksun. Muistathan siis aina peruuttaa osallistumisesi esteen sattuessa!