Siirry sisältöön
Asiakaskokemus – onko se kermavaahtoa vai koko kakku?

Asiakaskokemus – onko se kermavaahtoa vai koko kakku?

Keskiviikko 13.8. kello 10–11
Webinaari

Asiakaskokemuksesta puhutaan paljon, mutta mitä se oikeasti tarkoittaa? Onko se vain kermavaahtoa, vai syvällisempi osa koko liiketoimintaa? Miksi tuntuu, että vaikka asiakaskokemuksen tärkeydestä on puhuttu jo vuosia, niin mikään ei oikeasti muutu?
 
Tässä Summa Collectiven webinaarissa pureudutaan siihen, mistä puhumme, kun puhumme asiakaskokemuksesta. Etsimme vastauksia siihen, miksi muutokset ovat usein hitaita tai jäävät puolitiehen. Saat myös viisi konkreettista ideaa, joiden avulla pääset matkalla kohti parempia asiakaskokemuksia.
 
Tule mukaan, jos haluat:
  • Ymmärtää syvemmin, mitä asiakaskokemus todella on ja miten se linkittyy liiketoimintasi ytimeen.
  • Kuulla, miksi asiakaskokemuksen kehittämisessä on usein haasteita ja miten niitä voi ylittää.
  • Saada viisi käytännönläheistä ideaa, jotka auttavat sinua parantamaan asiakaskokemusta omassa organisaatiossasi.
  • Inspiroida itsesi ja tiimisi luomaan muutoskohtiin positiivisia asiakaskokemuksia.
 
Vieraana Kari Korkiakoski, tietokirjailija ja Futurelabin toimitusjohtaja. Hän tuo webinaariin runsaasti käytännön esimerkkejä, oivalluksia ja konkreettisia vinkkejä.

Eikö ajankohta sovi? Kannattaa ilmoittautua silti mukaan, sillä kaikki ilmoittautuneet saavat tapahtuman tallenteen. Webinaari on kaikille avoin ja maksuton.