Siirry sisältöön
Aktivoi ja sitouta yleisö pelillistetyillä sisällöillä

Aktivoi ja sitouta yleisö pelillistetyillä sisällöillä

Tiistai 16.1. klo 10−11
Webinaari 

Miten jatkuvan kiireen ja sisältötulvan keskellä saat kiinnitettyä huomion oman brändin viestille? Markkinoinnin pelillistämisessä on kyse interaktiivisuudesta ja oman kohderyhmän aktivoimisesta. Kun ihminen voi itse osallistua, sisältöön keskitytään ja se sisäistetään paremmin. Markkinoinnista tulee sitouttavampaa.

Tule mukaan koulutukseen, jossa opit pelillistämisen mahdollisuuksista markkinoinnissa! Käymme läpi muun muassa näitä aihealueita:

  • Mitä tarkoittaa pelillistäminen markkinoinnissa ja miksi se toimii?
  • Pelillistämisen mahdollisuudet ostopolun eri vaiheissa 
  • Oman datan rikastaminen pelillistämisen avulla

Kouluttajamme



Max Söderholm
Country Manager, Playable Finland

Max Söderholm toimii Playablen Country Managerina Suomessa. Hänelle on 24 vuoden ura eri tehtävissä digitaalisen markkinoinnin parissa median, mainostoimiston, mediatoimiston, markkinoijan ja nyt markkinointiteknologian edustajana.  Maxilla on kattava perspektiivn digimarkkinoinnin mahdollisuuksiin ja kehitykseen lukuisilla eri toimialoilla.


Koulutuksen järjestää Marketing Finland.


Ilmoittaudu viimeistään 11.1. kello 15

Huomioithan, että tapahtumien osallistumislinkit ovat henkilökohtaisia. Tarjoamme ilmaisen osallistumisen tähän koulutukseen vain MMA:n jäsenille. Etkö ole jäsen? Liity nyt ja tule mukaan omiesi joukkoon!

Ilmoittautumisesi on aina sitova. Äkillisen esteen sattuessa muistathan perua osallistumisesi. Peruuttamattomista poissaoloista veloitamme sinulta 30 euron maksun.